Relacja ze spotkania autorskiego "UWIELBIENIE" 18 stycznia 2015



16 kwietnia 2021

ZMARTWIENIE.

 Miałam o sobie zbyt dobre mniemanie,

dopiero trzeba było PiS u, żebym

nabrała przekonania, że jestem nic nie warta.

Bardzo mi przykro.

Tu się obnażę do końca samego,

uważałam siebie za osobę tolerancyjną,

wyrozumiałą.

Nigdy nie myślałam w kategoriach: „oko za oko”

czy „ząb za ząb”.

Aż nadszedł taki dzień, gdy były senator PiSu

przywiązał psa do jadącego auta.

Nie chcę moralizować, ale mam obsesyjną myśli.

Jemu zrobiłabym dokładnie TO SAMO.

Z punku widzenia humanitarnego

z pewnością to draństwo, bo gdyby

ludzie TAK robili – do czego by to doprowadziło?!

Może się wstydzę, ale złe myśli mnie

nie opuszcza, bo jak takiemu DRANIOWI

tłumaczyć: CO ZROBIŁ I W JAKIM CELU…

Niczego nie pojmie, jest już dorosły.

Jedyna nadzieja gdyby pociągnąć go

na sznurze za pędzącym samochodem!

Brak komentarzy:

Relacja z wieczoru poetyckiego "Ikebana"

Urodziny